• Höstens verksamhet startar v.40

24.9.2012

Nu har vi gjort klart schemat för höstens musikskola. Ursprungligen var det tänkt att vi skulle starta höstens verksamhet redan denna vecka, men pga att schemaläggningen tog sin tid och för att vi väntar på att få in en del utrustning denna vecka kommer vi att STARTA VECKA 40, dvs. nästa vecka. Detta betyder att vissa kurser fortsätter någon vecka efter jullovet. (Pianolektionerna kommer igång vecka 42, pga att läraren har fått förhinder.)

Det har skett små förändringar i tiderna för musikverkstaden på måndag och för övrigt har jag tagit mig lite friheter i att pussla ihop grupperna i de olika kurserna, så att de torde fungera. Jag har tagit i beaktande allas önskemål så gott det går, men eftersom att det är så många elever så har inte allas önskemål gått att uppfylla till fullo. Hör av er ifall det absolut inte fungerar med de tider jag föreslagit, så kanske det ännu är möjligt att byta platser inom grupperna. Efter onsdagen denna vecka gör vi inga fler ändringar i schemat!

Tyvärr ordnas inte sånglektionerna som det ser ut nu, pga för lite intresse.

Mvh. Matti Rantakangas